در جست و جوی حقیقت

در جست و جوی حقیقت


به گزارش مصاف به نقل از شیعه نیوز، طی بیانیه ای که در روز شنبه صادر شد، از مردم عربستان سعودی درخواست شده در تاریخ 18 اکتبر برای یک تظاهرات اعتراض آمیز در جهت مطالبه ی حقوق خود به خیابان ها بیایند.

رئیس این جنبش بیان کرد، هدف از این تظاهرات، نه گفتن به استبداد، ظلم و ستم وغارت ثروت عمومی است، و اعتراض به زیر سئوال بردن ارزش های انسانیست.

وی در ادامه خطاب به روحانیان درباری گفت، مردم حق دارند که صدایشان به گوش مقامات بلند مرتبه ی کشوری برسد و آنها را از فسادی که در جامعه جاری است آگاه کنند.

این جنبش خواهان آزادی ده ها تن از فعالان غیر نظامی است که بدون محاکمه در بازداشت و حبس به سر می برند و برگزاری تظاهرات اعتراضی را حقی مشروع و یکی از اصول اولیه زندگی مدنی برای مردم می داند.

جنبش اپوزیسیون تأکید کرد که تظاهرات اعتراضی مذکور در 14 شهر در سراسر کشور برگزار خواهد شد. مکان دقیق و زمان اعتراض در بیانیه های آینده اعلام خواهد شد.

از فوریه 2011 معترضین با برنامه ریزی های منظم در عربستان سعودی تظاهرات اعتراضی برگزار کردند. بیش از 40 هزار زندانی سیاسی، که عمدتا زندانیان عقیدتی هستند در سراسر زندان های عربستان سعودی در بازداشت به سر می برند. به گفته ی فعالان سعودی، بسیاری از متفکران سیاسی بدون محاکمه در حبس به سر می برند.

منبع:شیعه نیوز

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

www.MASAFPORTAL.com

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: reza ׀ تاریخ: چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mobareze.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com